A scatula di pizza hè pensata per fà u gustu di a pizza megliu?

A pizza hè l'alimentu di primura numeru urdinatu da u Partitu.Ancu s'ellu hè da piglià, à u mumentu chì apre u coperchio, a fragranza di granu cottu è u gustu di latte di u furmagliu fluttuanu cù un aria calda, chì porta sempre un sensu prufondu di felicità.Ùn hè micca solu a saliva nantu à i labbre, hè a scatula di pizza chì hà finalmente fattu u so travagliu.

A scatula di pizza hè unu di i più grandi motivi per chì a pizza hà un gustu cusì bellu in e nostre mani, malgradu esse ignorata ogni volta, o ancu strappata perchè u grande coperchio era troppu grande per mette in u nostru modu.

I scatuli di pizza anu da esse abbastanza forti chì ùn si colapsanu ancu s'ellu sò impilati l'un à l'altru.Un'altra cosa impurtante hè di mantene u calore.A crosta hè menu fluffy è croccante quandu si rinfriscà, è u furmagliu hè menu cremoso è seeping and congestion.

Ma mentre mantene l'internu di a scatula calda, u calore ùn pò micca scappà è cundensà in minuscule gocce, facendu a pizza molla.Allora una scatula di pizza ben cuncepita hè pensata per insulà è caccià l'acqua in eccesso.

Per manghjà più pizza diliziosa, i scatuli ondulati sò diventati a prima scelta.

Perchè sò tanti scatuli di pizza fatti di carta ondulata?

Cume l'ordine di consegna cresce, parechje pizze anu da esse imballate inseme, è i sacchetti di carta ùn furnisce micca assai supportu o prutezzione, cusì a pizza hè stata dopu imballata in scatuli di cartone unicu.Tuttavia, a scatula di pizza ùn hè micca abbastanza forte è pò colapsà perchè assorbe troppu acqua è affetta u gustu.

A prima patente per una scatula di pizza fatta di cartone ondulatu hè stata presentata in u 1963, è hè quasi ciò chì vedemu oghje.

I scatuli fatti di cartone ondulatu anu assai vantaghji: si pleganu senza cinta o staples per segellà;sustegnu forti;insulation scatula di carta Bika;Traspirante cà i scatuli di plastica.Ancu oghje, i scatuli di consegna di pizza in cartone ondulatu dominanu sempre.

I scatuli di pizza sò generalmente dui strati di cartone ondulatu in sandwich trà i fogli ondulati.U gruixu di u cartone ondulatu dipende da l'altezza di l'onda ondulata in u mità.Sicondu a taglia di carta ondulata, pò esse divisa in A corrugated, B corrugated, C corrugated, E corrugated è altri tipi di corrugated.

U core grossu permette à l'aria di stà in u cartone ondulatu più longu è hè menu prubabile di scambià u calore è u friddu, cum'è a "jacket down" per a pizza.Puderà mantene u calore più longu ch'è u cartone di una sola capa.

I scatuli di pizza sò generalmente fatti di cartone B è E, chì ognunu hà i so vantaghji.U cartone hè un pocu più grossu, per quessa, ùn hè micca colapsatu facilmente sottu u vapore, è certi pirsuni pensanu chì hè più avanzatu per fà una scatula di pizza da cartuni più grossi.A scatula di pizza E-cartulina hà più spaziu dispunibule in l'internu, è perchè hè più sottile, hè ancu cunvenutu per stampà stampe d'alta qualità nantu à a superficia.

A volte sceglienu quale scatula corrugata per utilizà secondu a dimensione di a pizza.Per grande pizzas, 14 à 16 inch, aduprà B carta ondulata, è per picculi pizzas, 10 à 12 inch, aduprà E corrugated.

Anu assai longu per mantene a pizza calda è secca.

U nostru Ningbo Tingsheng Import & Export Co., Ltd.Hè un fabricatore prufessiunale per i prudutti di carta.

Ningbo Tingsheng Import & Export Co., Ltd furnisce diverse dimensioni discatuli di pizza, a dimensione pò ancu esse persunalizata.A cumpagnia furnisce ancu altri prudutti di carta cum'èScatola di caramelle,lunch box,Scatola di sushieccetera.

Aspittendu u vostru cuntattu!


Tempu di Postu: Feb-28-2023